Glad/ledsen/glad

Nu drar jag mig uppåt i skåne till evelina!
Ska bli fett härligt att träffa henne!

Denna helgen eller rättare sagt vecka är långt ifrån så den skulle ha varit. Jag skulle egentligen tävlat men ponnyn är inte okej, vet dock inte vad felet är ännu. Så nu blir det lugna turer och inget damm för henne, sen får vi se om det är bättre!

För att skriva något annat glatt i bloggen så red jag en skolhäst idag, Juwel. Blev positivt överraskad på denna häst. Trodde inte han kunde gå så fint som han gjorde i slutet. Bakbenen var rejält aktiverade och ryggen arbetade på. INte som i början alltså. I början var han stel och stark. men efter lite ridning släppte det och han blev fin!

Nej, nu ska jag dra! Ni får ha det bäst! puss

Kommentarer
Postat av: evelina

<3

2012-02-10 @ 18:10:05
URL: http://evelinablomqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0