Övningskör

Godmorgon alla glada!

Ska iväg till skolan nu, om ungefär 8 minuter så sätter jag mig i bilen.
Dagen börjar med dressyrlektion på Hedjas för Karin, så får se om han är med på noterna och vill arbeta.
Jo, vi får ju hoppas på det!
Sen fortsätter dagen med endast häst, så vi börjar alltså med dressyrträning, sen stalltjänst, lunch, hästkunskap och sen stalltjänst igen. Så fredagen gillar jag även om vi slutar fyra ;)

Sen när jag kommer hem ska jag upp till Jordan och rida honom, för han vilade igår. Sen ska jag ut och övningsköra igen har jag bestämt!
Hur roligt som helst att köra, och jag är bra på det ;).

Måste bara berätta, första dagen jag övningskörde så såg vi först en polis sen så körde vi vidare in på en gata. Där se jag massa bilar längst ner så trodde någon hade krockat, så det  var därför polisen var där. Men oj så fel jag hade, helt plötsligt ser jag två bilar komma i världens fart mot mig. Saktade ner sjukt mycket och såg sen hur de susade förbi mig. Vi fick svänga ner på en parkering för att komma undan. Mamma tog sedan över och körde oss ifr¨n den gatan. För detta visade sig vara dragracing, illegal förmodligen. Hahaha, fett kul att jag kommer där i typ 30km/h och "förstör" deras tävling.. hahah.

Sen igår var där tre stycken på samma ställe som mig och övningskörde.
Ja, alltid trevligt

Nej nu ska jag ner och hoppa in i bilen.
Hörs sen?


Kommentarer
Postat av: Carro

Sv: ah okej :)

Det är en superfin ponny iaf, men det vet du nog redan ^^

2011-09-09 @ 21:37:44
URL: http://baraacarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0