Kungshaga

Har äntligen hittar vart internet finns. :) Så nu kan jag uppdatera er lite.. Har ipaden nu, datorn ligger kvar i rummet men kanske tar med den upp sen efter insläppet av hästar, som ska göras om ungefär 10minuter. Jag har i alla fall det bra här ute på landet och varje dag är sig lik, ungefär. Börjar med morgonfodring, mocka lösdrifterna, ta ut hästarna, mocka, sopa, kratta. Rida gör jag med, rider dock bara en. Det är en skimmelponny, en fin sådan. Annars har jag mycket tid till att ta det lugnt, äta och sova ;) Saknar vännerna och familjen, LÄNGTAR tills jag får krama om Hampe, vilket kommer hända imorgon. Imorgon skulle vi nog även åka i väg och titta på lag sm i flyinge om jag inte. Minns helt fel? Nu Har tio minuter gått och hästarna vill in!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0