fullbokad hästhelg

haft fullt upp hela helgen. (studiedag på torsdagen och fredagen)

- Red Hedjas på söndagen: gick verkligen toppenbra!
- Palmsprånget enda sedan i fredags med hästen Tarina som Steffi red.
- Ridit Diana som även gått super bra!
- Tvättat lastbilen
- Red Jordan i söndags ute på stubben. Fin ponny det där!!

Ja min helg har varit häst från morgon till kväll, precis som jag vill att det ska vara.

Idag har jag varit i skolan och har endast haft teorilektioner, men som även  gick toppen!
Slutade 13.30 så det var skönt.

när mammi kommer hem ska vi in och köpa stövlar till mig, (om jag hittar några jag gillar, vill säga)
SEn ska jag upp till lilla Jordan och antagligen bara skritta ut eller jogga lite lätt :)


Kommentarer
Postat av: Carro

Du har säkert redan skrivit detta till mig men är det du som äger Jordan eller är du bara medryttare? :)

2011-09-08 @ 07:04:49
URL: http://baraacarro.blogg.se/
Postat av: Carro

Sv: Okej va kul, är han fortfarande till salu? :)

2011-09-09 @ 07:12:49
URL: http://baraacarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0