Flyinge

Sitter uppe i köket nu och bloggar från ipaden!

Allt är fixat i stallet, så nu väntar jag på att klockan ska bli kvart i tolv. För då ska vi till Flyinge och äta.

Idag är ju som sagt sista praktikdagen, ska bli skönt att komma hem till mitt egna rum, min säng och min familj. Längtar faktiskt efter skolan, kan bero på en mycket mycket bra sak. Men det får ni reda på en annan dag ;) någon som kan gissa rätt? Den som har rätt kan få en länkning!
OBS! Sophie och Emelie får inte gissa haha ;)

Kan visa er en bild på ridhuset den köket som blev till alldeles nyss!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag vill ju också vara med och gissa!!

2011-09-30 @ 23:06:46
URL: http://emeliehvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0