Felfri runda - kanske?

Hej :)

Vaken och ätit frukost - antecknar ni?

Idag ser planerna ut som så att jag ska till stallet, ofcourse, och rida plus longera mina fina pojkar!
Sen är det ju det vanliga man gör i stallet, mocka, fixa mat och fixa vatten och sånt som tillhör stalllarbetet.
Gillar verkligen att bara vara i stallet och få göra det jag vill och att jag inte har någon tid jag måste hålla.

Sen ska jag i alla fall hem när jag är klar. Om ni inte kunde lista ut det?
Ska sen träna med Hampe att gå i genom platten lite igen, plus att sen måste vi packa allt vi ska ha med oss imorgon. Ska bli så enromt roligt för nu gick han ju igenom den tunga platten. Så det finns hopp om att gå runt felfritt i alla fall.


fina ponny!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0