Nästa - stallet

Nu ska jag cykla upp till stallet.

Vanliga dagordningen i stallet
- Mocka
- Sätta fram mat
- Fixa vatten, ute och inne
- Rida

Men idag ska jag rida Jordan och min söta köttbulle, Hedjas, ska bli longerad. Han är så himla pigg nu när han har fått vila på grund av sin vrickning. Alltså har han haltat lite. Jag ska nu longera honom och tömköra så han kan bilda muskler utan mig på hans rygg. Sen också att han blir av med lite energi, för så pigg han är den lilla pojken.
22 år och har energi som en tre åring.

Förresten, igår fotograferade min syster mig när jag red Jordan, vill ni ha bilderna?
Ni får i alla fall ett smakprov på snygga ponnyn!


Kommentarer
Postat av: Carro

SV: Ja :) hurså?

2011-06-29 @ 15:13:26
URL: http://ponyfocus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0