Valacker!

hemma och tittar på tv. Okej, varit hemma ganska länge nu men ändå :D

Var ute och åt på restaurang med Pappi innan. Åt plankstek och fy vad mätt man blev.
Sen blev det direkt till stallet. Skrittade ut barbacka på Hedjas i kvällssolen och bara mös. Efter det red jag Jordan barbacka, mest skritt och trav men lite galopp då jag ville att han skulle gå i låg form. Hade inte bästa ridoutfiten, shorts och tygskor. Men jag red barbacka och hade övermysigt med båda ponnysarna.

Mockade massa i och med Hedjas hade spridit ut alla sina högar överallt i boxen pga att han inte gilade att vara ensam i stallet, fastän Luzifer och Hedjas kunde se varandra om de stod rätt.
söta söta pojkar!

Tänkt på en sak och de finns 5 pojkkar i stallet och alla står inne på natten varav ett sto också står inne medan de andra två går ute. Kände för att skriva det. Valacker är underbara :D


trött pojke :)
(det jag skriver nu är inte bilden till texten nedan) 
han var så söt när jag hittades honom liggandes i boxen då han fått nytt spån i boxen. Först måste han nog dykt ner i spånet för hela huvudet och kroppen var full av spån. SÅ himla söt och så tittade han på mig med så glada och pigga ögon!

Kommentarer
Postat av: Amanda- ponnyryttare & fotograf

Gullig bild!

2011-07-13 @ 11:17:41
URL: http://teamia.blogg.se/
Postat av: NellieB

sv. jag kan inte säga de bättre själv. Du har förstått allt. Fin kommentar. tack.

Kram på dej!

2011-07-13 @ 12:37:33
URL: http://nellieberntsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0