Pyssla-med-allt-dag

Vaknade klockaan 12 idag :o skönt att sova länge, men inte likt mig att stiga upp klockan 12.
Va inget roligt väder att vakna upp till.. regn och åter regn. Ska ju vara sånt här väder hela dagen, tråkigt!
Så idag blir det en mysdag i stallet.
Hedjas ska få sin svans tvättad, manen ryckt och han ska bli så fin, så Hedjas ska få en välförtjänt vila idag för igår var han så fin i dressyrarbetet.

Om det fortsätter regna såhär hela dagen så får jag se om Jordan ska ridas eller inte. Så idag blir det en typisk pyssla-med-allt dag i stallet. Måste smörja lite. Tränsen och sadlarna förtjänar att bli fina och rena nu :)

Men nu ska jag dammsuga och sen ska jag och pappa handla mat och lita smått och gott. 
Men ni får självklart mer uppdatering sen :D 


Blir en söt bild Luzifer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0