Luzifer

Bloggade inte när jag kom hem igår. Var i stallet länge och hade de mysigt.

Tittade på när Josephine red Månen, han är så fin. Jag tycker att det är jätte intressant att se på andra som rider. Man lär sig att observera och ta in andra grejer och kanske ta in något nytt att testa på sin egen ponny eller häst.

I alla fall, red sedan Hedjas barbacka i paddocken, jobbade på att få honom att sänka sig och höja ryggen. Vilket han gjorde super. Jobbade mest i skritt med trav och galoppinslag för att få honom kvick för mina hjälper. Han är så enormt underbar att rida!

Jordan hoppades. Men han var tjurig och ville inte som jag. Men det gick ändå bra, det är ju jag som måste lära mig honom i hoppningen och verkligen rida honom efter hindret och få honom att korta sig.
Josephine hoppade upp i slutet och hoppade honom liite för att känna på honom. Då fick jag sitta upp på stora Luzifer. Travade runt lite, och hans steg var ju mycket större än lilla Jordans. Från lagon lilla/stora Jordan till stora Luzifer.


Nu är inte detta den bästa bilden som finns, men ni ser ju storleksmässigt från Hedjas och Luzifer! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Shit vilken bjässe! ;D

2011-07-12 @ 16:56:14
URL: http://evelinablomqvist.blogg.se/
Postat av: Fishis

Trevlig kväll önskar...

...BLOGGFISKEN-För dig med passion för fisk! :)

2011-07-12 @ 21:27:20
URL: http://bloggfisken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0