(L)

Har inte bloggat på länge nu. Har gjort annat och inte funnit någon motivation eller inspiration till att blogga. Men nu har jag fått motivationen tillbaka.

Senaste tiden har jag lagt på hästarna, såklart!
Hedjas går som en klocka och är så himla arbetsvillig. Han har även blivit friserad men ska fortsätta rycka manen. Hedjas gillar inte när man rycker manen, men måste man så måste man. Han blir ju så söt.

Jordan går också som en klocka i dressyrarbetet och han är så positiv till att arbeta. Han ger mig så mycket som ryttare.
Hoppningen går han bra i, men det är jag som måste lära mig honom. När han ska hoppa av, vilken galopp jag ska ha honom till hinderna. Han är så snäll för han räddar mig i de situationerna mot de lite högre hinderna då jag klantar till det innan.


jag tror jag är kär..


du är speciell.!

Ni ska får många intressanta inlägg som kommer dyka upp  under dagen. För min dag kommer spenderas uppe i stallet med båda ponnisarna. En ska arbetas i skritt och trav samt en ska hoppas. NI kan nog lista ut vem av dem som ska göra vad! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0