Harry Potter

Hemma nu och ska upp till stallet nu.

Igår gick jag och två vänner, Sophie & Emelie, ut och åt på restaurang. Vi åt fondy.
Sen var det dags för att se Harry Potter. Den sista filmen och vi såg den i  3D. DEn var riktigt bra, men hade varit roligt med lite fler 3D effekter men filmen var riktigt bra.
Bra avslut på en lång Harry Potter historia, speciellt bra att den inte var ute och cyklade som några av de andra filmerna har varit. Jag är inget Harry Potter fan eller något sånt, men om jag gillade den sista filmen gör nog ungeför alla (?) det.

Nej nu ska jag upp till stallet och mocka till de små för att sen hoppa Jordan klockan fyra och efter det rida Hedjas :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0