Tjingeling!

Hejsan allihopa! Jag fick frågan om jag kunde blogga några dagar då Lena inte kunde. Visst gör jag det!
Jag heter Caroline Bågfeldt och bloggar på bloggen baraacarro.blogg.se så kom ihåg det!

Jag har en ponny vid namn Chuck som jag haft i snart 4 månader. Han hoppar HUS bokstavligt talat, och jag älskar honom över allt annat! Mer om oss kan du läsa på min blogg!

Jag har ridit sen jag avr 7 och under tiden haft 3 egna hästar, eller 2 egna och en låneponny! Den första ponnyn heter Dusty, honom köpte vi den 5 mars detta året, och 5 månader senare sålde vi honom tillbaka till försäljningsstallet vi köpte honom av. Sedan hade jag en ponny som hette Chancy i 1-2 månader. Henne lånade vi från försäljningsstallet för att sälja henne. Och nu har jag då Chucken som han kallas!

Jag har inte så mycket mer att skriva, så lägger ut lite bilder :)

Dusty ↑


Chancy ↑


Chuck ↑

Här kan ni även se en liten liten del av det som gjorde att vi inte hade kvar Dusty.. Jag vart livrädd...
http://svtplay.se/v/2657690/poakett?cb,a1364145,1,f,-1/pb,a1364142,1,f,-1/pl,v,,2657700/sb,k118758,1,f,-1

Kolla vid 09:30

Puss och kram skumbanan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0