önskedröm?

Jordan, fina lilla Jordan.
Han är så speciell och jag verkligen tycker om honom så otroligt mycket.
Han är alltid lika rolig att sitta på, han är en ponny man vill ha vid sin sida hela tiden.
För med honom är inget sig likt. Jag har verkligen en utmaning ungefär varje ridpass jag går igenom med honom. Men det ska ju vara roligt att rida en häst och de är det med denna ponny.

Kanske lite rörig text men jag vet hur den ska låta. Ni kan ju egentligen själva stryka över texten istället och läsa:

JAG ÄLSKAR AIR JORDAN!

önskedröm om att ha denna ponny!


underbar ponny <3

Kommentarer
Postat av: olivia

de vet jag men ska jag gå där ska jag ha egen häst. men hittar jag ingen ska jag inte gå där.

2011-08-11 @ 23:20:00
URL: http://ooliviachronwall.blogg.se/
Postat av: Monette - blogg med smak av ridskolekänsla

Hur vill du ha den dåå? :D

2011-08-15 @ 00:06:26
URL: http://teamtbz.blogg.se/design

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0