I like this!

Hoppning stod på schemat idag och jag hade självklart Hedjas. Redan från början var han fin i traven. Travade först bommar, sen hoppade vi ett kryss, avbrott till trav och sen trava över bommarna. Gick dock inte så bra. (hahaha).
Sen blev det en linje av bommarna och krysset, två rätt uppstående sen kombination och studs. Hedjas var verkligen grymt fin och allt flöt verkligen på.
Det kändes toppen och Fredrik tyckte även att det såg bra ut, så är super glad!
Han rusade inte till hinderna som han gjort innan, antagligen för han fått mer muskler på kroppen nu denna sommar. Han är fin min lilla pojk!
Nu ikväll har jag och min syster  varit riktigt duktiga för vi har varit ute och joggat. Sen unnade vi oss muffins. Bra tänkt där systrarna Sprimont! Skönt var det och ännu skönare var duschen efteråt.
Hoppas ni antecknar nu?
Imorgon och på fredag är det studiedag. Men Lilla Lena ska ändå till skolan imorgon? (gillar man skolan eller?) Jag ska nämligen rida Hedjas. ska rida med Alice och Sparven!
Sen till Jordan efter det, och sen ska jag vila upp mig inför fredagen.
För då ska jag jobba och följa med på palmsprånget med en häst som Stephanie Holmen ska rida. Samma sak på lördag :)
Nej nu ska jag sova och jag hoppas att ni gillar mina fina ränder? :D


Clide och jag - bara för att jag saknar evelina <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2011-09-01 @ 08:45:58
URL: http://evelinablomqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0