halmsäng och punka

har lagt mig nu och har tid till att blogga :)

Var ju somsagt ledare på ett miniläger och jag kan säga att det var både ansträngande och roligt!
Barnen var i åldrarna 5-10 år så det var i alla fall en intensiv första dag. Massa lek, skrik och skratt. Påkvällen när vi skulle sova kunde två barn inte sova så de fick ,efter många försök att få de att somna, följa med in till vår "box" och sova i vår fina säng av halm.
Nästa grupp som var dagen efter var äldre 9-10 ungefär. Lugnare, men de va ju också i den åldern då de tror de kan allt, är störst bäst och vackrast. Men det gick toppen ändå.

Sen när jag skulle cykla hem, tror ni inte då att min kära cykel får punka?? hahaha, fick gå en lång bit innan mamma kom ifatt mig med bilen. Vi fick då trycka in cykeln i bilen :P
 
Efter problem med cykeln och massa ungar med energi så blev klockan mycket och jag skulle upp till stallet. Skönt att bara komma dit och ta det lugnt, Sen hem och sova! Efterängtad sömn inomhus i en normal säng! Tummen upp för det:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0