Gästbloggare aka. Monette!

Gjorde somsagt denna header& design till Lena (så hoppas ni tycker den är fin). Och Lena sa att jag gärna fick gästblogga här och det är inget jag tackar nej till.

Jag är en tjej på 14år som rider på ridskola. Och nu vet jag att ni börjar tänka "ridskola? Usch, ännu en okunnig ryttare som tror hon vet allt". Det är ju kul att ni tycker så isådanafall, men de flesta började att rida på ridskola och det är dem som fortfarande vill och kan utveckla sig som går kvar.

Alla har inte den turen att få en egen häst då& då.
Och jag skäms aldrig när jag säger att jag är en "ridskoleryttare" då jag faktiskt är stolt. Jag har ridit i tre och ett halvt år i vinter och vill fortfarande utvecklas, därför går jag kvar här.

Sen vår ridskola är nog den bästa som finns. Här är det inte bara nybörjare som går (men såklart finns det, då vi är en ridskola för ALLA) men här går också ryttare som tävlar på hög nivå och liknande.



Sen är det upp till er vad ni nu vill ha som åsikt om ridskoleryttare. Men jag kallar det fördommar, dem hade jag också innan. Då jag förr red på privatstall och hade halvfodervärd. Men att börja på en traditionell ridskola är nog det bästa jag gjort i min ridkarriär.

Tryck in på min blogg HÄR om ni vill läsa mer. Och om du också vill ha en design kan du försöka få en HÄR innan den 20 augusti!

/Monette

(Hoppas att det var okej att jag publicerade detta Lena utan att du visste att jag publicerade det just nu!).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0